(0)€ 0,00

Veelgestelde vragen

Bestellen

1. Ik wil een bestelling plaatsen. Hoe werkt dat?

Plaats artikelen in het winkelwagentje. Als je op het winkelwagentje gaat staan, zie je in een overzicht welke artikelen hierin zijn geplaatst. Door te klikken op de button "Bestellen" ga je naar het bestelproces.

Het bestelproces bestaat uit 3 stappen:

Stap 1. Persoonlijke gegevens
Als je al klant bent dan kun je hier inloggen en worden jouw gegevens zichtbaar, deze kun je eventueel wijzigen waar nodig. Ben je nog geen klant van lots of fashion? Dan kun je een account aanmaken of bestellen zonder account.

Stap 2. Bezorgwijze
Wil je je bestelling thuis laten bezorgen of ophalen in één van onze winkels? Dat kun je aangeven in deze stap.

Stap 3. Betaalwijze
In deze stap kun je kiezen hoe je je bestelling wilt betalen. Betaal direct via iDeal.
Ook kun je eventueel een vraag, opmerking of tip toevoegen aan je bestelling.

Als je alles hebt gecontroleerd dan kun je je bestelling plaatsen.

2. Ik heb een vraag over een artikel. Waar kan ik die stellen?

Bij elk artikel staat de optie 'stel een vraag over dit product', hier kun je je vragen kwijt. Wij proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden. Je kunt ons ook altijd mailen of bellen als je een vraag hebt. Ons telefoonnummer is 0164-612654 en ons e-mailadres is info@lots-of-fashion.nl.

3. Ik wil een bestelling plaatsen maar het lukt niet. Wat moet ik nu doen?

Als je hulp nodig hebt tijdens het bestellen dan helpen wij je graag! Neem contact met ons op via info@lots-of-fashion.nl

4. Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Klopt dit wel?

Je krijgt van ons altijd een automatische bevestiging van de bestelling. Controleer daarom eerst of het e-mailadres juist is. Klopt je e-mailadres? Dan kunnen wij voor je uitzoeken wat er mis is gegaan.

5. Ik woon niet in Nederland. Kan ik dan bij lots-of-fashion.nl bestellen?

Dat kan! Wij versturen ook naar het buitenland. De verzendkosten bij internationale zendingen worden tijdens het bestelproces berekend. Staat het land van bestemming niet tussen de opties? Neem dan even contact met ons op, dan kijken wij wat de mogelijkheden zijn.

6. I don’t live in Holland. Is it possible to place an order at lots-of-fashion.nl?

Yes, you can! The shipping costs for other destinations in Europe will be calculated during ordering process. When your country isn’t part of the options, please contact us. We will check the possibilities for shipment to you.

7. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Dat kan. Zonder opgaaf van reden kan je binnen 24 uur je bestelling nog annuleren, mits nog niet verzonden. Wij zullen dan het aankoopbedrag dan zo snel mogelijk terugstorten. Wil je de bestelling annuleren? Stuur dan een mail naar info@lots-of-fashion.nl.

Betalen

1. Hoe weet ik of mijn betaling goed is aangekomen?

Als het bestel- en betaalproces succesvol is doorlopen dan ontvang je van ons automatisch een bevestiging van de bestelling. Heb je geen bevestiging gehad? Controleer dan eerst of het e-mailadres juist is, alvorens contact met ons op te nemen.

2. Is het veilig om mijn bestelling te betalen op lots-of-fashion.nl?

Ja, dat is veilig. De transacties met iDeal worden ‘secure’ afgehandeld. Dit betekent dat de betalingsgegevens die je doorgeeft om de betaling te verrichten volledig zijn afgeschermd. Voor de afhandeling van de transacties maakt lots-of-fashion.nl gebruik van de internetkassa van Omnikassa. 

3. Welke betaalmogelijkheden biedt lots-of-fashion.nl aan?

Bij lots-of-fashion.nl kun je veilig betalen met iDeal.

Levering

1. Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Na ontvangst van de bestelling en betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk ingepakt en verstuurd. Wij streven ernaar om de bestelling dezelfde of eerst volgende werkdag te versturen. Hoe snel je bestelling de deur uitgaat, is afhankelijk van verschillende factoren.

  • Zijn de bestelde artikelen op voorraad in ons magazijn? Dan wordt je bestelling dezelfde werkdag verstuurd.
  • Moet één of meerdere artikelen uit een ander filiaal komen? Dan kan het zijn dat je bestelling één van de komende werkdagen verstuurd wordt.
  • Bestel je tijdens de sale-periode? Dan kan het zijn dat je bestelling wegens drukte wat later verstuurd wordt.

Nadat wij jouw bestelling hebben verstuurd, gelden de volgende levertijden:

Nederland: bezorgd binnen 1 tot 2 dagen
Europa: bezorgd binnen 2 tot 5 dagen 

Je ontvangt van ons altijd een mailtje zodra jouw bestelling verzonden is. Haal je jouw bestelling af in één van onze winkels? Dan ontvang je een mailtje met de datum wanneer jouw bestelling klaarligt in het filiaal naar keuze.

2. Hoeveel verzendkosten worden er berekend?

Per bestelling, binnen Nederland, berekenen wij €5,95 handeling- en verzendkosten. Voor verzending naar overige landen, worden de verzendkosten tijdens het bestellen berekend. Je kunt je bestelling ook kosteloos afhalen in één van onze winkels in Hoogerheide, Kapelle of Oost-Souburg.

3. Mijn pakket is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?

Als jouw pakket beschadigd wordt aangeboden door de chauffeur dan raden wij aan om het volgende te doen:

  • Als het pakket zodanig beschadigd is dat je het vermoeden hebt dat er iets mis is gegaan, kun je het pakket ook weigeren.
  • Je kunt de inhoud van het pakket bekijken samen met de chauffeur, als alle bestelde artikelen nog in het pakket zitten dan kun je het pakket aannemen. Laat een aantekening van beschadiging maken door de chauffeur zodat de beschadiging wel geregistreerd staat mocht er toch iets niet goed zijn.
  • Heb je het pakket al aangenomen? Controleer dan direct of alle bestelde artikelen aanwezig zijn. Is dit niet het geval? Maak een foto van de verpakking en neem direct contact met ons op via info@lots-of-fashion.nl.
  • Bewaar de verpakking ten alle tijden. In ieder geval tot er een eventuele oplossing is gekomen of het onderzoek bij de post is afgerond.

Ruilen en retourneren

1. Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht een artikel niet aan je verwachtingen voldoen of is het niet de juiste maat, dan kan het artikel geruild of geretourneerd worden

Meld je retour dan aan in je account en geef aan of je het artikel wilt ruilen of wilt retourneren. Na ontvangst van het artikel, zullen wij een vervangend artikel toesturen, het geld terugstorten of je factuur bij Afterpay aanpassen. De artikelen moeten uiterlijk binnen acht (8) werkdagen na ontvangst van de bestelling op het bezorgadres, aan ons geretourneerd zijn. Kijk hier wat onze retourvoorwaarden zijn.

2. Artikelen gekocht met korting, mogen deze ook teruggestuurd worden?

Ja, artikelen gekocht met korting mogen teruggestuurd worden, mits de retourzending voldoet aan onze retourvoorwaarden.

 

3. Moet ik zelf de verzendkosten betalen voor mijn retourpakketje?

Retourkosten zijn inderdaad voor rekening van de klant. Uitzondering hierop is een gegronde klacht. Wanneer je een retourzending met klacht hebt gestuurd, en de klacht wordt gegrond verklaard, dan crediteert lots-of-fashion.nl de retourkosten.

4. Krijg ik mijn geld terug?

Ja, bij lots-of-fashion.nl krijg je altijd je geld terug als je een artikel, volgens onze retourvoorwaarden, hebt teruggestuurd. Kijk hier wat onze retourvoorwaarden zijn.

Klachten

1. Waar kan ik terecht met vragen en klachten?

Wat vervelend dat je een klacht hebt. Voor klachten kun je contact met ons opnemen via info@lots-of-fashion.nl of door ons contactformulier in te vullen.

2. Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen. Wat nu?

Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Neem contact met ons op via info@lots-of-fashion.nl of 0164-612654 en dan zullen we ervoor zorgen dat het juiste artikel alsnog bij je terecht komt.

3. Ik heb een klacht over een artikel, wat moet ik doen?

Heb je een klacht over een artikel? Maak dan een foto van de klacht en stuur deze, samen met jouw gegevens, op naar info@lots-of-fashion.nl. Wij beoordelen de klacht en zullen een passende oplossing proberen te vinden.

Overig

1. Ik heb een cadeaubon van lots of fashion. Kan ik deze ook op de webshop gebruiken?

De cadeaubonnen afkomstig uit één van onze winkels kunnen niet direct op de webshop ingeleverd worden. Neem contact met ons op via info@lots-of-fashion.nl en wij zullen de cadeaubon omzetten naar een kortingscode voor onze webshop.

2. Hoe kan ik sparen voor korting?

Bij lots of fashion spaar je makkelijk voor korting. Wij maken gebruik van een puntensysteem.

Hoe spaar ik voor korting?

  • Bij elke twee euro vijftig (2,50) die je bij ons besteedt, zowel online als in onze winkels, ontvang je een spaarpunt.
  • Aan het einde van het jaar kun je spaarpunten inleveren. Je wordt door ons geïnformeerd wanneer je je punten in kunt leveren. 
  • Vanaf 20 spaarpunten (€2) kun je de korting op het door ons aangegeven moment inwisselen.
  • Jouw saldo kun je gemakkelijk bekijken in jouw account op lots-of-fashion.nl, opvragen in de winkel of bekijken op de kassabon.

Voorwaarden 

  • Bij elke bestede twee euro vijftig (2,50) aan kleding, lingerie en accessoires ontvang je één spaarpunt.
  • Over afgeprijsde artikelen ontvang je geen spaarpunten.
  • Over de verzend- en administratiekosten ontvang je geen spaarpunten.
  • De spaarpunten zijn niet inwisselbaar voor contanten.
  • De spaarpunten/korting worden gekoppeld aan jouw persoonlijke klantaccount en is niet overdraagbaar. 

3. Waar kan ik mijn spaarsaldo bekijken?

Jouw saldo kun je gemakkelijk bekijken in jouw account op lots-of-fashion.nl, opvragen in de winkel of bekijken op de kassabon.

4. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

lots-of-fashion.nl zal persoonsgegevens nimmer aan derden ter beschikking stellen. Persoonsgegevens worden gebruikt voor het realiseren van de overeenkomst en eventuele marketingdoeleinden en het onderhouden van de klantrelatie.

5. Ik heb een bestelling geplaatst en nu zijn deze artikelen afgeprijsd. Heb ik recht op verrekening?

Je hebt helaas geen recht op teruggaaf van het prijsverschil, als er artikelen binnen een korte tijd na de bestelling worden afgeprijsd.